Deze blog - op eigen risico reageren

Hier deelt Vlinderman af en toe wat gedachten en gedichten.

zaterdag 4 augustus 2007

Dekking!

Het begint spannend te worden. Vlinderman ziet er ondertussen uit als zijn muren-in-transformatie: wit met heel veel doorschijnend onderliggends. Ik vrees stilaan dat ik niet ga toekomen met de verf. Het pokkeding dat ik gekocht heb om de plafondlijnen mee te doen, heeft het handvat aan de verkeerde kant zitten, dus kan ik het niet gebruiken. Hopelijk valt er ooit iets dicht te smeren of zo.

Het is nu half zeven ongeveer, ik ga sebiet nog een pakje sigaretten halen, dan leg ik nog een extra laagje over het blauw, dat er nu dus witblauw uitziet, en dan zet ik me voor de beeldbuis. Het is me namelijk net iets te warm om nog veel langer door te doen. Mijn plan om alles geschilderd, gedroogd en vervolgens ook verhuisd te krijgen tegen dat Nip morgen de deur weer platwalst, is in ieder geval vervlogen. Tsja, 'k zal ze dan maar op een andere manier verwennen ;)

Geen opmerkingen:

Blogarchief