Deze blog - op eigen risico reageren

Hier deelt Vlinderman af en toe wat gedachten en gedichten.

zaterdag 4 augustus 2007

Aankondiging Spinyopaat

Zat 11 augustus 07 podiumcafé A Mi Manera (My Way) Brouwersvliet 12 A’pen 2000

Spinyopaat: Hormonengrieten
Free Stage with Free Entrance









Begin 20 u.......................



  • The Tabasco Collective (bekend van Petrol, 0110, Humo’s Rockrally!)

  • Katrien De Winter (Actrice van De Zwarte Komedie)

  • Maarten Inghels (Van Het Rariteitenkabinet)

  • Spin De Swerts (Ghotic Poetry)

  • Sylvie Marie (Zachtduistere Meisjes poëzie)

  • Zelfa Madloem (Erotische poëzie, bekend van Passa Porta 07)

(V.U. Sven De Swerts more info here)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoy Frans,
Ik heb het bij mij ook geplaatst.
Ik zag dat je als gast gepost hebt bij mij. Problemen met inloggen of registreren? Ik hoor het wel.
Grz
Rudy

Blogarchief