Deze blog - op eigen risico reageren

Hier deelt Vlinderman af en toe wat gedachten en gedichten.

donderdag 23 april 2009

Wat doe je met een kapotte modem?

Vlinderman heeft eens contact opgenomen met de lieverdjes van Telenet. Op het gewone nummer 015 66 66 66 werd mijn modem getest - "no problem, senor". Omdat ik daar nogal weinig geloof aan hechtte dan maar naar het betalend nummer 070 69 69 69 gebeld (30 cent per minuut voor vaste lijnen van Telenet) en daar testte mijn modem dus wel problematisch.

Om kort te gaan, na een veelvoud van 30 cent en meer, zijn we tot de vaststelling gekomen dat de nieuwe modem niet doet wat ie moet doen. En dat ik ook problemen heb met mijn vaste lijn (geen telefoontoestel, maar bon, mocht het er wel al zijn dan zou het toch ook niet werken). En dus komt er een technicus langs. Morgen al, ik viel van mijn stoel van verbazing. Als dat geen service is! Als het goed is, mag het ook gezegd worden, nietwaar?

We houden de mensen dan maar op de hoogte vanop het werk, tijdens - uiteraard - de pauze. En we duimen dat het morgen dan eindelijk toch in orde mag komen...

Geen opmerkingen:

Blogarchief