Deze blog - op eigen risico reageren

Hier deelt Vlinderman af en toe wat gedachten en gedichten.

maandag 16 juli 2007

Mededelingskens

Mededelingske (alweer, ik weet het): op zaterdag 21 juli treedt uw vlinderman nog eens aan op een voor mij onbekend podium (nou ja, die ene maal er niet bij geteld dat ik er bijna stond maar het afgelast werd omwille van een misverstand met de uitbater). Organisator van dienst: Spin De Swerts, de man die van Dark Gothic een poëtische belevenis maakt. Noteer dus alvast:

Zaterdag 21 juli, vanaf 20u

Spinyopaat organiseert

Free stage with free entrance


Podiumcafé A Mi Manera

Brouwersvliet 12, 2000 Antwerpen

Volledig programma: KLIK


Voor de tellers onder ons nog een klein nieuwtje: Nip en ik zijn welgeteld twee jaar, elf maanden en één dag samen aan de weg aan het timmeren. De buren vragen al enige tijd wanneer het allemaal af zal zijn, maar dan kunnen ze nog lang wachten! Voor jou, Nipje, of je me nog graag ziet?

Wijlie dus (Foto © LM)

2 opmerkingen:

Nip zei

Geen domme vragen stellen, Vlindervent!

:p

Natuurlijk!

XXX

Frans Vlinderman zei

Dit dansje in het duister is er eentje voor jou ;)

Blogarchief