Deze blog - op eigen risico reageren

Hier deelt Vlinderman af en toe wat gedachten en gedichten.

zaterdag 21 maart 2009

Vlindermanflash

Twee ruimten hebben alvast vandaag de volle verfkwastlaag gekregen en morgen doen we de derde, misschien zelfs een stukje vierde - als er nog verf genoeg overschiet. We zitten hier met z'n drieën moe maar bijzonder voldaan na te genieten en uit te blazen. Mocht ik mijn voeten niet zo prominent voelen aanwezig zijn, ik was nog naar Doel getrokken, maar dat zit er dus niet in. Al ben ik in gedachten best wel bij dat feestje aanwezig.

En als we nu eens hier gaan schilderen...

Wilde ik gewoon nog even komen delen met jullie, trouwe en toevallige passanten in dat internetland van ons. Gewoon omdat ik dat twittergedoe nog altijd niet onder de knoesels heb en dat waarschijnlijk ook nooit zal (willen) hebben.

Geen opmerkingen:

Blogarchief