Deze blog - op eigen risico reageren

Hier deelt Vlinderman af en toe wat gedachten en gedichten.

zondag 26 oktober 2008

zondagblogje

Het is hier twintig over één, al zegt het winteruur wat anders, en we hebben er al enkele uurtjes waaktoestand op zitten. Zalige zondag, waarop niets moet en alles mag, voor er nog een werkweek volgt met het tegenovergestelde. Ik neem me voor om voor enkele dichters voor geplande Muzevalavonden een aanvraag in te dienen bij Stichting Lezen en verder wil ik toch ook nog een paar verslagen uitwerken voor De Muzeval. Kwestie van toch iets gedaan te hebben van de zaken die ik al een tijdje voor me uit aan het schuiven ben. Nip zit zowaar in dezelfde denkrichting te werken, want die heeft zonet onze slaapkamer onder handen genomen!

Zelf heb ik ook niet echt stilgezeten in de figuurlijke betekenis dan toch, want ik heb al een bijdrage ingestuurd voor Pomgedichten, een kennismakingsmail verzonden aan een nieuwe pupil op Gedichtenfreaks, een gedicht voorbereid voor mijn wedstrijdinzending aanstaande dinsdag, mij verder verrijkt op Facebook, de krant een heel stuk verder gelezen, Miss Jackie T vertroeteld, mijn mail gecheckt, soit, al wat een Vlinderman op een rustige zondagochtend zoal kan doen om rustig wakker te worden.

Komende week wordt een rustige week: geen les op dins- en donderdagavond, geen Gastvrij Podium of Muzevalavond, geen Filmforum, gewoon elke avond lekker met mijn liefste gezellig thuis zijn, genieten van elkaar en het poesje, wie weet ook een schaakspelletje. Uitblaasweek dus.

Geen opmerkingen:

Blogarchief