Deze blog - op eigen risico reageren

Hier deelt Vlinderman af en toe wat gedachten en gedichten.

donderdag 2 oktober 2008

vraagtekens???

Mijn allerliefste eega vind dat ik niet moet sluiten en dat ik niet het meest verstandige heb gepost in onderstaand bericht. Zou de belager en idioot van dienst Eric Rosseel dat ook vinden??? Vergeef me mijn uithaal, maar na maanden beledigingen aan mijn en ons adres volstaat het wel met 'mijnheer' Rosseel. Hij zijn plaats onder de zon, welk ik niet betwist, maar ook wij en ik dat van ons/mij. Het net is er voor iedereen, toch?

En zo laat een Vlinderman zich toch opnaaien door een rosse eel. Pfioew.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

gelukkig niet door deze 'rosseel'....
er bestaat nog een Rosseel die normaal doet...allé normaal ;-)

Rudy zei

Een slimme vrouw, die van U. Voor één clown, die toch niet meer te behandelen is, geeft ge geen levenswerk op.

Frans Vlinderman zei

@ Saloncoureur:

Dat is tenminste een opluchting, zie!

Groetjes,


Bibi

Frans Vlinderman zei

@ Rudy:

Gelijk heb je - dat van die slimme vrouw, eh ;) Neen, het zit me soms nogal hoog hoe die vent het internet en meer bepaald onze blogs misbruikt voor zijn vuilspuiterij. En Vlinderman is nogal nen impulsieven... Maar we gaan ons niet laten kisten door dat zootje ongeregeld!

Groetjes, ook aan Rita,


Frans V.

Blogarchief