Deze blog - op eigen risico reageren

Hier deelt Vlinderman af en toe wat gedachten en gedichten.

vrijdag 1 februari 2008

Trouwring


Vlinderman is weer wat armer en tegelijkertijd ook wat rijker: deze namiddag hebben Nip en ik de trouwringensector bezocht én een stel vastgelegd. Wim Meeussen kan tevreden zijn (klik maar naar trouwringen en selecteer dan de laatste rechts, dan krijg je alvast een ideetje), wij kunnen tevreden zijn, en de hele wereld mag voor mijn part tevreden zijn. Een volgende stap is gezet op weg naar het feestje van mijn leven.

Foto: Juul & Nip

Affin, dat wilde ik nog snel even laten weten, nu ga ik de Juul wat plagen, de hond waarop we weer een weekje gaan dogsitten. Waarschijnlijk ook weer zo een zalig uitgebreid bad nemen, wie weet zelfs naar de sauna, we zien wel. Let the week come!

Geen opmerkingen:

Blogarchief