Deze blog - op eigen risico reageren

Hier deelt Vlinderman af en toe wat gedachten en gedichten.

zaterdag 10 januari 2009

Google Vertaler, lachen hoor!



Vlinderman gaat zo dadelijk slapen, maar eerst heeft hij zich nog even geamuseerd met een nieuw gadget van Google: de instant-vertaal-knop. Hij hangt hier ergens aan de linkerkant en je weet niet wat je leest als je het ding inschakelt. Ik lach me alleszins een kriek met de wondere wereld van geautomatiseerde vertalingen, zo effie uitgevoerd door een computerprogramma, zonder de touch van een echte mens/vertaler. Het bewijst in ieder geval dat ik nog niet voor mijn (onbetaalde) job als dichter hoef te vrezen en dat de meer prozaïsche markt ook nog lang bevolkt zal worden door mensen van vlees en bloed.

Nip & Vlinderman nog in volle huwelijksvoorbereiding

Ik wens het u in ieder geval voor vandaag, dat tegelijk al morgen blijkt te zijn. Dat krijg je met van die heerlijke luie momenten na maanden van drukte en gedonderjaag om alles rond te krijgen wat er in de planning terug te vinden was... Neen, laat ons dan maar genieten van vrienden en hun verhalen over verre reizen en hier en daar een gezellige avond samen...

Geen opmerkingen:

Blogarchief