Deze blog - op eigen risico reageren

Hier deelt Vlinderman af en toe wat gedachten en gedichten.

vrijdag 12 december 2008

Ikea-zot

Vlinderman heeft congé, hoezee, hoezee, en we gaan nog niet naar huis, bijlange niet, bijlange niet, 't zen zotten die werken, en ga maar een eindje door. Ik vertrek zodadelijk met Nipje naar den Ikea, diene kleine in Boom, niet diene nieuwe gigantische in Gent, en wat we daar gaan halen, hoor ik ter plaatse wel weer van Nip.

De Muzeval gisteren was er eentje van het rustige soort: aandachtig publiek, enkele debutanten op het podium, de juiste drive bij de dichters, allez, genieten is het juiste woord. En als ik u daar gisteren niet heb gezien, dan beschouw ik dat als een nadeel voor u, niet voor mij. Gelukkig herhalen we elke maand die boel én kan je ook maandelijks uitwijken naar Wijnegem, dus het zal ooit wel ne keer lukken zeker om die zetel van u te verlaten en even te gaan proeven van wat mensen zoals wij vinden van onze 'wereld'...

Binnenkort viert Vlinderman hier zijn 1000ste bericht op zijn blog. Ik wil die dag best wel wat bijzonders doen, zoals duizend gedichten of zo komen plaatsen, maar misschien is dat van het goede wat teveel. Daarom stel ik voor dat jullie mij suggesties doen, misschien zelfs elkaar inspireren om verder door te denken... Dus: wat plaatst Vlinderman op zijn duizendste log? Vertel het hem!

2 opmerkingen:

AMB zei

bij ons zal het Gent worden want wij wonen daar dichter bij. Ik voelde me toch wel een beetje claustrofosbisch in de kleintje in Ternat. Zaventem daarentegen valt ook reuze mee.
Het scheelt ons een goei drie kwartien in de reisweg nu. Ik vrees dat ze me daar nu wel regelmatiger zullen zien.
'k moet zelf ook dringend eens aan mijn blog verder werden, maar schrijven zit er niet echt meer in en ik kom altijd op goeie dingen als ik in mijn bed lig.
;-)

Frans Vlinderman zei

Die verkeerde inspiratiemomenten, ik ken ze ook, hoor. Alleen ligt er op mijn nachtkastje papier en bic, zodat ik het toch kwijt kan zonder mijn warme nest te verlaten...

Blogarchief