Deze blog - op eigen risico reageren

Hier deelt Vlinderman af en toe wat gedachten en gedichten.

zaterdag 14 februari 2009

Over nog een optreden vandaag

Na het Valentijn Vredesproject gaan we nu voor een meer dan stevige por tussen de erotische ribben. Vlinderman gaat voordragen uit ietwat pikanter materiaal dan ik doorgaans de wijde wereld in gooi. Het zullen oudere gedichten zijn en die dienen nog geselecteerd, dus lang kan mijn passage hier alweer niet duren. Misschien tot in Somethingelse, zo ergens achter de Grote Markt?

Deed ik het goed?

vergeef me mijn orgasme
gisteren te snel gegaan
voor jij gekomen was
waar morgen iets te laat

zonder oordeel liet je mij liggen
gaar te koken in mijn eigen sop
alsof jij alle antwoorden had gevonden
op zoveel ongestelde vragen

nee, ik vraag jou
vergiffenis
niets meer
nu toch niet

deze avond zullen wij dromen
over andere werelden bevangen
gevangen?
tussen onze lakens

bij het opstijgen van de vredesrook
zullen we beiden weten waaraan
of net niet daaraan
dat het goed geweest kon zijn

Frans V.

Geen opmerkingen:

Blogarchief