Deze blog - op eigen risico reageren

Hier deelt Vlinderman af en toe wat gedachten en gedichten.

zaterdag 13 december 2008

verhuisperikelen


Wat een dag vandaag. Nagenoeg alle beschikbare tijd is opgegaan naar het laten slepen van de Vlindermobiel naar Kapellen om daar het antidiefstalsysteem onklaar te laten maken zodat deze Vlinderman er ook zelf terug mee zou kunnen rondsnorren, gevolgd door een afspraak bij Shurgard om enkele meubels en aanverwante zaken gedurende enkele maanden te kunnen opslaan, waarna we richting Schone Pa Ton trokken om onze trouwfoto's-in-album te laten zien... Pfff, het enige dat heel de dag constant is gebleven was de temperatuur: zowel gevoelsmatig als IRL gewoon onder nul.

We gaan deze week nog hard mogen werken om alles ingepakt te krijgen, zoveel is zeker, dus kom ik dezer dagen, ondanks mijn bericht eerder deze week dat ik wat minder zou gaan bloggen, iets meer dan normaal posten. Niet dat ik meer dan anders te vertellen heb, het is sowieso al altijd een stukje inkijk en niets meer geweest. Maar ik denk dat ik jullie eerder ga missen dan jullie mij.

Over jullie gesproken: ga ik hier nu nog suggesties krijgen waarover ik mijn 1000ste blogpost ga laten gaan, of knap ik die keuze eigenzinnig en eigengereid dan toch maar zelf op?

Vlinderman aan het werk op Den Dam Davert september 2008

Geen opmerkingen:

Blogarchief