Deze blog - op eigen risico reageren

Hier deelt Vlinderman af en toe wat gedachten en gedichten.

zondag 9 december 2007

Kalender

Ik zei het onlangs nog, ik ga op zoek naar een digitale kalendermogelijkheid. Tussen het wachten op het bezoek van Papa Nip, Ton, en nu, heb ik er eentje gevonden. Lekker eenvoudig te raadplegen, best eenvoudig te hanteren voor Bibi ook. Dus, wil je op tijd weten waar Vlinderman uit gaat hangen, dan klik je in het vervolg op de link hiernaast of gewoon hier. Je zal er uiteraard ook terechtkunnen voor andere interessante aankondigingen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Kurt,
Ik weet dat je ook tegen reklame-tools bent, kijk daarom voor Uw kalender hier eens :http://users.skynet.be/javascript/varia/agenda.htm
Moht die kalender U aanstaan en het lukt niet, geef maar een schreeuw.

Frans Vlinderman zei

Ha, die Rudy, ben eens gaan kijken naar die kalender voor jou. Hij ziet er echter nogal druk uit, al zou het de boel best wel opfleuren. Het is echter diene code die me spontaan het stresszweet doet uitbreken. Bij deze: SSSSSCCCCCHHHHHRRRREEEEEEUUUUUWWWW!!!

Blogarchief