Deze blog - op eigen risico reageren

Hier deelt Vlinderman af en toe wat gedachten en gedichten.

maandag 30 juli 2007

Een blogpostje zonder linken. Waarom? Ik ben tot de vaststelling gekomen dat de rij links nogal lang geworden is. Met andere woorden: ik link teveel. Daarom een oproepje via dit o zo vaak bekenen kanaal: welke links zijn volgens jullie, lezers en/of liefhebbers van Vlinderiaans, teveel, overbodig, voorbijgestreefd, onwaardig, niet op hun plaats? Laat het me weten, want Bibi gaat grote kuis houden. Wat hier niet hoeft, smijt ik dan niet zomaar weg, ik herneem ze wel op mijn forum, maar hier verdwijnen ze dus uit beeld...

Nu het toch over linken gaat, niet verschieten van de link die hier ergens rechts in de rij staat, ik dacht zo van me eens in de blogcompetition te gooien - ik blog toch, niet?

Geen opmerkingen:

Blogarchief